reismeemetBerber.nl

week 1

Hello!

we hebben het eerste weekje weer gehad en wat heb ik veel gedaan en ontdekt. Ik kwam maandag avond aan en Catriona haalde mij op van het vliegveld toen we thuis waren heb ik John ontmoet en Pia de au pair die er nog een paar dagen bleef om mij in te werken wat heel fijn was.

Dinsdag eerste echte werkdag, om 8 uur bij hun in het huis zijn om te helpen met lunchboxen klaar maken, vaatwasser uitruimen, tafel opruimen als de kids klaar zijn met eten en er een doekje over halen, tandenborstels klaarzetten en dat allemaal tegelijkertijd met aandacht geven aan de kids die trouwens heel enthousiast waren om mij eindelijk te ontmoeten. Als het ontbijt klaar is snel de auto in en op naar school waar de twins iedere ochtend een daily mile run doen, dat komt neer op rondjes rennen rond het veld bij school. als de twins naar hun klas gaan dan brengen we Nel naar haar school toe.

Toen zijn Pia en ik naar Bishop Stortford geweest waar we met

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active